2013年8月31日星期六

YB 終結時


不經不覺玩左Yahoo Blog 都好多年,昨日見到消息,話到今年12月就會摺埋.....

咁多年黎,都係YB寫左唔少blog,亦認識左唔少blog友,雖然有啲blog友亦隨住冇再寫blog而消失於blog 界,但係留言既過程,都己經帶比我唔少歡笑同回憶。

既然YB佢要摺埋,唯有另覓地盤。記得好耐之前係blogger開過blog,頭先睇番,原來都成2010年既事黎,暫時移民黎呢度,睇下係咪可以落地生根 。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 則留言:

  1. HI HI ,我係楓楓呀!!!!
    我都係到開咗個新BLOG ,需然我都好少寫新網誌 :P
    噤你以前係YB 寫落的文章有否保留呀??

    回覆刪除
  2. 未搞呀,點都要backup,有時睇番都好好笑架麻。

    回覆刪除
  3. 阿浪,我地可以繼續做朋友啦!

    回覆刪除
  4. 阿浪,編輯時我點解無法控制文字大小及顏色呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用手機出文?用電腦應該ok架喎,edit編文時上面有條function bar,右手面仲有個預覽制俾你睇編文嘅效果。返屋企等我再試下。

      刪除