2013年9月6日星期五

維港內外

我地嘅維港,係唔同時候,唔同角度去睇,有唔同嘅美 。



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. 無論甚麼人或事,每個人都可以揾到心目中最美嘅角度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,咁我下次就通街影下女仔,睇下搵唔搵到最美既靚女角度~ XD XD

      刪除
    2. 咁要出街行番轉至得。哈哈................

      刪除
  2. 阿浪,你知唔知點解我在你度按自己的圖標,就會去到Google+,而唔係去到我個blog既?

    編輯方面暫時ok了!

    哈哈,留言無表情符號用真係唔慣呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估計係因為我冇開google+ acc, 所以click我個名,就只係出現網誌版面。我見呢度其餘既blog友,都係同係一樣去左google+.

      刪除