2013年9月10日星期二

沖上雲霄

工作關係,上京數天,希望一切順順利利。





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 則留言:

  1. 你如果深秋去北京仲可以睇紅彤彤嘅楓樹添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一年去過香山,但未夠凍,仲係滿山"綠葉"~~慘

      刪除
    2. 你個blog係咪set左留言一定要係google+ user先得?我冇開google+ acc, 所以留唔到言了....

      刪除
    3. 我係有g+但就唔識點用,開戶係朋友幫我搞嘅。
      你去我個網址留言,睇下得唔得喇。
      http://rainbowcat531.blogspot.com/

      刪除
  2. 回覆
    1. 都係架,不過我覺得最慘既係食應酬飯,會俾人隊白酒....

      刪除
  3. 哈哈,你都沖上雲霄啦!
    祝阿浪順風順水!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次已幾係近期既第二次了,我收到預告,可能又會上演"衝上雲霄第三集"呢~ haha

      刪除
  4. 我鍾意座 (直昇機) 多D, 因冇咁多阻擋,仲可以座 (機師) 隔離; 一望無際!!好爽~~
    I CAN FLY ~ I CAN FLY ~~~~~~~ ^O^

    回覆刪除
  5. 係香港有冇邊度可以坐直升機?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港我唔知呀!! 因我以前係在new zealand 座架!!機師仲玩花式, 真係超爽~ haha~

      不過..我公司附近, 有個直升機訓練場, 差不多日日都見直升飛過, 見到都想座!
      最衰自己英文差啦, 如果唔係, 我一定去學架直升機!

      刪除
    2. 我係夏威夷坐過一次,嚇到我面青口唇白..... (X_X), 番落黎時得番半條人命~

      刪除
    3. 面青水口唇白? 男人~~~ 哈~ 哈~ 哈~

      刪除
    4. 我記得我係以前YB度都寫過呢單野,真係嚇到我呆左架, hahaha

      刪除