2013年9月19日星期四

馬榮成作品展

好多朋友細個時睇既刋物,都係果D益智野,但我細個睇既,都係本地既打打殺殺連環圖,當中我最鍾意既,係馬榮成畫既中華英雄。最近係灣仔動漫基地,有個馬榮成既作品展,作為當年佢既fans,當然要去睇下啦。


大門口已經有佢幾本成名作既故事人物大畫掛係度。



當然有最為人熟知既步驚雲大公仔~




展館入面有好多馬榮成既資料。


風雲其中既主角聶風,相比步驚雲,佢冇咁紅~


 入面有好多介紹畫漫畫既制作過程。

 手版模型公仔。



唔同時期既作品。


我最like既中華英雄,可能由於係版權問題,我覺得得好少呢D資料~

英雄與鬼僕,心靈相通的最佳拍檔。

 華英雄被批命為天煞孤星,當年真係睇到津津樂道~

呢幾本我當年全部都有,當佢係珠寶咁珍藏架,haha


馬仔Q版公仔~

 細個時仲有呢D連環圖日報,當時仲有海報送添。早餐都唔食,用晒佢黎買報紙~haha

小弟畫既鬼僕,都有幾分似丫~ :P



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 則留言:

  1. 我睇過中華英雄,都喜歡故事嘅人物。(忠個d先鍾意)
    祝你中秋節快樂!

    回覆刪除
  2. 想請教你點樣可以列出有網友回應,好似你網頁嘅右邊咁樣,有埋網友嘅icon同回應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟呢個網頁入面既第三點做就得~

      http://wayne-fu.blogspot.hk/2012/11/recent-comment-avatar-title.html

      刪除
    2. 簡化左其實係咁:
      請先到後台 → 版面配置 → 新增小工具 → 選擇「HTML/JavaScript」→ 填入標題、以及程式碼

      刪除
    3. 成功左,謝謝你!

      亞豆同亞金有冇近照睇下,好掛卜住佢地呀!

      刪除
  3. 嘩!筆下人物好有型!!!唔怪得你咁鍾意啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為馬仔係當年最好既漫畫家,佢D畫真係好靚~ :)

      刪除
  4. 有冇去班太度學整"表情公仔"呀?

    回覆刪除