2013年9月13日星期五

閃電夜

這幾天都在北京,昨夜回到酒店,就開始下雨。

突然聽到窗外嘩啦嘩啦響起,揭開窗簾一看,打起雷雨來,閃到天也亮了~

第一時間,攞部DC仔出黎,調好設定,希望可以影到閃電。

皇天不負有心人,試左好多張,終於都俾我捕到閃電既一刻。因為係隔住塊大玻璃窗,只係得部DC仔又冇三腳架,影到都算係咁咯 ^_^


上次香港行雷閃電我影唔到,估唔到第一次影到閃電係响北京呢~



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. DC都影到好難得,不過條閃電好粗,有點得人驚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有埋腳架,就可以調高啲角度,影多啲個天就更正

      刪除
  2. 係相睇見閃電個畫面好得人驚,閃電嘅樣好似d樹根。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果晚真係閃得幾勁,如果唔係都吸引唔到我去影。

      刪除
  3. 唔錯喔!一定好難影呢!可惜被高樓遮住小小呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 有時影呢啲自然景象,都好講運數呢。

      刪除
  4. 條 (((閃電))) 好鬼正呀~~~ 我一見到閃電就會走去窗邊睇架lar~ haha
    你DC 仔,都影得咁清楚?? 閃電咁快...你都影到!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 影出黎都算清,算係咁咯。dc仔都可以影架,但至少部機要可幾調校到慢快門~

      刪除
  5. 嘩~~~用dc都影到咁靚,大機就不得了呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 影呢D自然景象,真係好講運氣,不過如果有部單反及腳架跟身,呢個情景的確係可以影好少少。

      刪除
  6. 我來打個招呼◕‿◕
    未見過咁粗嘅閃電,好嚇人。

    回覆刪除